Cum să dormi 30 de minute în plus dimineața

nothing to wear

Dacă, asemenea nouă, eşti genul care te smulgi cu greu din așternuturi dis de dimineață, atunci cu siguranță ne vei rămâne veșnic recunoscătoare pentru ideile totalmente revoluționare de mai jos.

 

Sperăm că ești pregătită să afli secretul nostru, nu de alta, dar ţi-l vom spune oricum. Așadar, dacă vrei să câștigi 30 de minute prețioase de somn în fiecare dimineaţă, trebuie să faci doar trei lucruri. Și astea sunt:

 

1. Să-ți stabilești de cu seara ținuta pentru a doua zi. Dar toată ținuta, de la lenjerie până la jachetă – aranjate frumos pe un spătar de scaun. Ca să nu te mai trezești dezorientată că habar n-ai ce să pui pe tine, nu-ți găsești chiloții sau toți ciorapii au firul dus. Extra pont: verifică vremea înainte.

 

 

2. Să-ți pregătești de cu seara geanta pentru a doua zi. Nu doar ce geantă alegi, dar și conținutul, ce anume pui în ea, în funcție de programul care știi că te așteaptă. Așa eviți o căutare febrilă și isterică după diverse obiecte importante, pe care tocmai atunci parcă le-a înghițit pământul.

 

 

3. Dacă nu faci deja chestia următoare, shame on you: să te demachiezi cu conștiinciozitate înainte să te bagi în pat. Nu contează la ce oră te duci la culcare. Oricât de târziu ar fi, nu băga nasu-n pernă înainte să cureţi bine fața de machiajul și praful de peste zi. Așa te trezești dimineța cu un ten luminos și asiguri sănătatea pielii pe termen lung.

 

 

Dacă ai copii, poți să ignori liniștită sfaturile de mai sus (mai puțin cel cu pielea, ăla chiar e important). Pentru că, oricât te-ai strădui, tot nu contează, vei întârzia invariabil, indiferent de cât de devreme te-ai trezi. Vorbim din experiență. Poate că exagerăm, dar nu cu mult.