Contact / FAQ

Dacă nu găsești răspunsul la întrebarea ta mai jos, ne poți trimite un email la comenzi[at]dearhunters[punct]ro, promitem să răspundem în timp util. De loc, suntem din Braşov.

 

Cât costă transportul?

– cu Poșta Română, transportul costă între 11 – 14 lei, în funcție de: greutatea pachetului, de valoare, de felul trimiterii (la post restant sau la adresă)

– prin Cargus, transportul 16 – 18 lei, în funcție de: greutatea și valoarea pachetului

– în general, dacă îți comanzi o singură piesă, care nu e foarte voluminoasă și care costă până în 100 de lei, transportul cu Poșta costă 11 lei, iar prin Cargus 16 lei

– după ce faci comanda, noi îți vom trimite un mail de confirmare, mail care va conține și suma totală de plată (piesă plus transport)

 

Cum plătesc?

– indiferent de modalitatea de expediție, cu Poșta Româna sau Cargus, plata o faci când ridici, respectiv primești pachetul

 

Ce înseamnă post restant?

– când alegi modalitatea de livrare a pachetului cu Poșta Româna, poți opta ca expediția să se facă la Post Restant

– această opțiune este folositoare dacă adresa ta din buletin nu coincide cu adresa la care vrei să-ți facem livrarea

– așa că alegi Post Restant și noi îți trimitem pachetul la cel mai apropiat oficiu poștal

Important: la Post Restant nu primești aviz de înștiințare în cutia poștală (care te anunță că a sosit pachetul), trebuie să mergi direct la ghișeu să întrebi (dar fii făr-de-grijă, îți vom da toate detaliile de care ai nevoie pentru asta, inclusiv adresa oficiului poștal la care trebuie să mergi)

 

Când ajunge pachetul?

– în general ne ia cam două, maxim 3 zile să procesăm o comandă (uneori chiar mai puțin)

– cu Poșta Română pachetul ajunge la un oficiu poștal din zona ta în trei zile lucrătoare (trebuie să mergi la ghișeu ca să-l ridici)

– prin Cargus pachetul ajunge la tine acasă a doua zi (inclusiv sămbăta, dar nu duminica)

 

De ce am nevoie ca să ridic / primesc pachetul?

– ca să ridici pachetul de la un oficiu poștal ai nevoie de buletin și de bani pentru plata rambursului

– ca să primești pachetul de la Cargus ai nevoie de bani pentru plata rambursului

 

Pot să probez o piesă?

Din păcate nu. E destul de complicat logistic, ne pare rău.

 

Pot să returnez o piesă?

Da, însă avem un termen limită strict, de 5 zile de la data la care ai primit pachetul. Fiind vorba de piese unicat, e mai greu să blocăm o haină pentru o perioadă lungă de timp. Îți vom trimite banii prin virament bancar, de îndată de primim pachetul înapoi de la tine.

Important: pentru piesele returnate îți vom rambursa doar costul hainei sau hainelor, nu și costul transportului (de la noi la tine și de la tine la noi).

 

Pot să rezerv o piesă?

Da, putem ține una, maxim două piese rezervate pentru tine, timp de 10, maxim 14 zile. Dacă între timp te răzgândești, te rugăm frumos să ne anunți cât mai repede.

 

Pot să anulez o comandă?

Da, însă te rugăm să te grăbești. Uneori putem trimite un pachet chiar și a doua zi.

 

De ce aveți doar o singură mărime pentru fiecare haină?

Noi vindem piese vintage, deci unicat. Se mai întâmplă însă, destul de rar, să dăm peste serii și să avem 2 sau 3 mărimi pe piesă, iar acest amănunt este menționat clar în descrierea hainei.

 

Și chiar nu au defecte?

Dacă în descrierea piesei este trecut faptul că se află într-o “stare foarte bună”, înseamnă că haina respectivă nu are defecte. Un ochi perspicace va detecta probabil urme discrete de purtare, ceea ce este normal, fiind vorba de piese cu măcar 20 de ani de istorie în spate, dar în general mai mult.

 

Dacă o piesă are defect, acest lucru este clar menționat și de cele mai multe ori vă arătăm și o poză detaliu cu problema respectivă.

 

Vindeți și haine noi?

Da, uneori se mai întâmplă să avem și haine noi, cu eticheta încă pe ele. Menționăm acest lucru în descrierea piesei. În general, aici sunt șanse mai mari să avem mai mult de o mărime.

 

De unde vă procurați hainele?

De la târgurile din Europa și România.